ניווט באתר > דף הבית>07.01%20%7C%20%D7%90%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%94%20%D7%A1%D7%90%D7%A0%D7%A9%D7%99%D7%99%D7%9F

קיצורי דרך בחברה עירונית לתרבות אשדוד

07.01%20%7C%20%D7%90%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%94%20%D7%A1%D7%90%D7%A0%D7%A9%D7%99%D7%99%D7%9F

מידע כללי

איליה סאנשיין, ראפר ומפיק מוזיקלי, בהופעת בכורה!

מופע להקה חשמלי המתעד את הדרך והסיפורים מאחורי השירים.

 

שלוש שנים של יצירה - חלום אחד שמתגשם.

מופע עם חשמל: איליה סאנשיין, ראפר ומפיק מוזיקלי מאשדוד בהופעת בכורה במונארט.


איליה ויינברג (סאנשיין), ראפר, מפיק מוזיקלי ויוצר תוכן נולד ברוסיה, עלה לארץ ביחד עם הוריו בגיל שנתיים ומתגורר בעיר אשדוד. כותב, יוצר, מפיק, מקליט ומשחרר לאור את היצירה שלו. חולם להוכיח לעולם שאמונה והתמדה יובילו להצלחה, כאשר החזון הוא להוציא את העולם מאזור הנוחות ולגרום לכל אחד להתחיל לחלום בגדול ולהנות מהחיים. איליה החליט שעכשיו זה הזמן בשבילו לפרוץ לקדמת הבמה. תפסנו אותו לשיחה, בה סיפר לנו על עצמו ועל האמנות שלו.

איך נכנסת לעולם המוזיקה? מוזיקה הייתה משהו מאוד בסיסי בבית שלי. אבא שלי היה אוסף דיסקים מאז שהוא היה ילד, ובשנים האחרונות מצאתי את עצמי מבלה אתו בחיפושים אחר תקליטים. בכיתה ז' התחלתי לרקוד, הייתי בטוח שאהיה רקדן בעתיד ובמקום ללכת לבית הספר הייתי נשאר להתאמן בבית, ואז הגיעה הבשורה: "אתה נשאר כיתה י' לעוד שנה". הדרך היחידה למנוע את זה הייתה לעבור לבית ספר אחר. ההורים כבר הפסיקו להאמין שאצא עם תעודת בגרות ולאחר חיפוש קצר מצאתי פנימייה שהיה בה קורס סאונד, אז בחרתי בה. בשנה הראשונה היינו שלושה תלמידים, בשנה השנייה אף אחד לא רצה ללכת אז פשוט קיבלתי שיעורים פרטיים באולפן הקלטות. עד היום אני בקשר עם המורה שהפך לחבר לחיים. בסוף כיתה י"א התחלתי לעבוד ולבנות את האולפן הביתי שלי.


מה הבנת שמוזיקה היא יותר מתחביב עבורך? אני זוכר שזה היה בערך בשנה האחרונה של השירות הצבאי. עברתי תקופה קשה, סיומה של מערכת יחסים ארוכה ונכזבת ובלאגן עם בירוקרטיה צבאית. שנייה לפני שאיבדתי תקווה שאלתי את עצמי - האם יש משהו טוב אחד שיכול להחזיק אותי חי? והתשובה שלי הייתה מוזיקה. ככה התחיל תהליך "שיקום" שגרם לי להבין שמוזיקה היא כל חיי. החלטתי להתחיל לחפש את הטקסטים האבודים שהיו לי לפני הגיוס ולסיים את המיקסטייפ שרציתי להוציא לפני הצבא. המשימה הייתה להוציא את זה ביום השחרור, והצלחתי. התחלתי ללכת לבמות פתוחות ולהגיד "כן" לכל הצעה להופיע מול אנשים.

מה השאיפות שלך? איפה אתה רואה את עצמך בעתיד? השאיפה היא להמשיך ליצור ולהתקדם. להציב גבולות ויעדים חדשים לחלום, ללמוד מכל כישלון ולהתגבר עליו בפעם הבאה, לגעת בלבם של המאזינים כי בסופו של יום אני מרגיש שהטקסטים שלי מספרים בעיקר על דרך שאני עובר בדרך לחלום ולכולנו יש חלום. בינואר 2016 סנשיין מוציא לאור את אלבום הבכורה "קלטת אבודה" – וכותב:" האבדה נמצאה"- אני שמח מאוד שזה קרה סוף סוף, חלום גדול, מגיל קטן. תודה שבחרתם להצטרף ללבנה הראשונה בחומה שלי, לדרך ארוכה ומפותלת. אין לדעת לאן היא תוביל, אך מבטיח ללכת באותו השביל - עם הלב. הקלטת הזו היא מקבץ שירים שנכתבו בימי הנעורים, חלקם נשארו כמו שהם ולחלקם התווספו טקסטים חדשים. מסע מרגש בין השמחה, העצב, הבדידות, והרצון להצליח.

תודה מיוחדת לכל מי שהקדיש מעצמו ושמע את האלבום. תודה לחבר'ה הראשונים ששמעו את הסקיצות מהאלבום, תודה לזאת שעזבה וגרמה לזה לקרות. תודה לאללה על החיים. ההמשך יבוא... (רק בעזרתכם) מילים, הפקה מוזיקלית, מיקס ומאסטרינג: עבדכם הנאמן-איליה "סאנשיין" ויינברג." לאחר שלוש שנים של יצירה ושלושה אלבומים וחלום אחד שמתגשם אתם מוזמנים למופע להקה חשמלי שיעיף אתכם ופותחים שנה חדשה עם איליה סאנשיין בהופעת בכורה חגיגית ובאשדוד-מופע להקה חשמלי המתעד את הדרך והסיפורים מאחורי השירים והמציג מוטיבציה, דרך, הגשמה עצמית ואהבה.

כחלק מתהליך העידוד של בני נוער ליצירה והגשמה עצמית: תנועת הנוער "הספוקנוער" תעלה למופע ספוקן - וורד מיוחד ובנוסף מופע אירוח של אימנה פידלמן ויהליז!

 

תופים: דן אמסלם, גיטרה: עמית רז, באס: עמית פורז, אבלטון וקלידים: יובל ערד

אולם מופעים 'מונארט'-מרכז תרבות, דרך ארץ 8, אשדוד.

למידע והזמנות:08-8545130

תאריך יום ושעה מיקום עלות כניסה
07/01/2019
א' שבט התשע"ט
שני
20:30
מונארט מרכז תרבות 60 פרטים בטלפון -6452* של' 2
תאריך 07/01/2019
א' שבט התשע"ט
יום ושעה שני
20:30
מיקום מונארט מרכז תרבות
מחיר 60
רכישה פרטים בטלפון -6452* של' 2
יומן גוגל יומן אאוטלוק יומן אפל