ניווט באתר > דף הבית>

קיצורי דרך בחברה עירונית לתרבות אשדוד

חדשות ועדכונים בעיר

צילום בעם

 

צילום בעם.
השתתפות ערה נרשמה בפתיחת תערוכת הצילומים הקהילתית 'פני העיר' בבית אריה קלנג.


תכונה של ממש התרגשות רבה נרשמה בפתיחה החגיגית 'פני העיר- סיפור ישראלי בתמונות' כ-70 צלמים מהעיר אשדוד שלקחו חלק בפרויקט הצילום המאתגר שמטרתו הרכבת 'פסיפס ישראלי' מדמויות העיר הישראלית יחד עם הדמויות שבחרו הצלמים שחלקם הגדול הגיע אף הוא לפתיחה מה שיצר אווירה נינוחה ומשוחררת ומפגש קהילתי משמח. אפשר היה להבחין כי רבים התגודדו מסביב לתמונות, שיצרו פסיפס עשיר של דמויות מהעיר תוך שהם מתחברים לסיפור המסופר ביצירה.

את היוצרים ואת האורחים הרבים ברכה נעמי אדר הופמן-המשנה למנכ"ל החברה העירונית לתרבות הפנאי ומנהלת התרבות והאמנות בעיר, שעמדה בדבריה על רמתן הגבוהה של היצירות והתערוכה.

אבי רוקח, צלם עיתונות ותיק יליד העיר אשדוד ,מצלם עבור העיתון ידיעות אחרונות וידיעות אשדוד, בעל סטודיו לצילום מסחרי ,מורה לצילום ואוצר התערוכה 'פני העיר' מספר לנו," ראשית אני רוצה להודות מקרב לב לנעמי אדר הופמן על היוזמה והאפשרות להוציא לפועל מיזם כה יפה, על ההקשבה לאמנים בעיר ועל היכולת להגשים חלומות ליוצרים רבים בעיר.

יש משהו מאוד מרענן בלאצור תערוכה .העבודה היומיומית התמודדות עם פנים חדשות מידי יום שאותם צריך להכניס למסגרת עם הבאה נכונה ,וקומפוזיציה מתאימה יכולה לשחוק אותך ולהביא אותך למצב צילום על אוטומט. אולי משום כך הפרויקט העיר אצלי תאים אפורים רדומים ויכולת לדבר על צילום מחדש ולהעביר תובנות ודרישות לצלמים המובחרים שלקחו בו חלק.

הצלמים חבורה של יוצרים רעבים שחוץ מהמקצוענים שבהם השאר ממש צעירים בתחום ורוצים להוכיח שהם בחרו בתחביב הנכון להם, כבר בפגישה הראשונה ראיתי את הניצוץ אצל כאלו שהגיעו לקחת חלק במשהו גדול עבורם, האמת גם עבורי להפיק כמעט שבעים צלמים במשך חודשיים וחצי, להיות המכוון והמבקר וזה שבסופו של דבר אחראי ליצירות התלויות על הקירות היה לתחום חדש ומאתגר עבורי. המשתתפים בתערוכה נהנו וראיתי את זה אצלם בשעה שביקשתי משימה נוספת מחלקם וכמובן שנעניתי בחיוב וברצון ".

"פני העיר", תערוכת צילומים של דמויות המשקפות פסיפס ישראלי. בית אריה קלנג, רח' יאיר 2 , אשדוד.

לפרטים:08-9221883.

הכניסה חופשית.

 

תמונת אווירה לצילום בעםתמונת אווירה לצילום בעםתמונת אווירה לצילום בעםתמונת אווירה לצילום בעם