ניווט באתר > דף הבית>

קיצורי דרך בחברה עירונית לתרבות אשדוד

מופע שחקני העתיד של אשדוד

 

מופע שחקני העתיד של אשדוד


מופע סיום נערך במונארט לבני נוער מסיימי לימודי משחק מול מצלמה בהדרכת השחקן לירן דוד.


לירן דוד בן 29 במקור מאשדוד, שחקן יוצר ומוזיקאי(מנגן על פסנתר גיטרה מפוחית). החי עם בת זוג שירן , בתל אביב כבר שנה.

לירן החל את לימודי המשחק בשנת 2005 בחוג למשחק "יצירתי" בעיר אותו סיים בשנת 2007, לאחר מכן החל בלימודי משחק אצל ענת ברזילי ובסיומם ב-2010 החל בלימודי משחק במכינת מבוגרים בסטודיו למשחק ניסן נתיב, משם המשיך ב-2012 ללימודים בתלת שנתי בסטודיו למשחק יורם לוינשטיין.

בתחילת 2015 החל את לימודי המשחק מול המצלמה בסדנא אצל גלית אשכול ומשם המשיך ב"טכניקה" אצל ניב רז ואלי שטרנברג ובתחילת 2018 החל בלימודי משחק בקורס צ'באק ישראל בהנחיית שחר רוזן.

לירן החל את דרכו המקצועית בשנת 2005 בהופעות, הנחיות במה וליצנות באירועים פרטיים, בשנת 2012 קיבל את תפקידו הראשון בסדרת הטלוויזיה "אופוריה" ,שבה גילם את דמותו של העבריין יזהר. מדובר בסדרה ישראלית, אותה כתב רון לשם וביימה דפנה לוין, עוסקת בעולמם של נערים בני 17, בני דור ה-Z, המעבירים את זמנם בקיום יחסי מין, בשימוש בסמים ובחיפוש אחר ריגושים. בהמשך לוהק לסדרת הילדים המצליחה "החממה" (2013) שבה גילם את דמותו של אוזי בעונה השנייה והשלישית. השתתף בפרסומת למכללה האקדמית עמק יזרעאל, שיחק ב-"הרודן" האמריקאית (2014) בתפקיד אורח, ב-"כבודו" (2017) בהפקת חברת הלוויין של yes בתפקיד אסף בן עטרו והיה לו גם תפקיד בסדרה של אילן פלד בשם "בר מצווה". סדרת הרשת "במדינת תל אביב", שאותה הוא הגה ויצר עם חבריו השחקנים גיל כהן ומיכאל גבעתי אודות 2 תיירים מדרום הארץ טסים לחופשה הגדולה במדינת תל אביב, גילם את רפא בסדרת הטלוויזיה 'אדוני המאמנת' בבימויו של קובי מחט .בנוסף, גילם את מרקוס, התפקיד הראשי בסרט האמריקאי הקצר "Blood of Jerusalem", שעתיד לצאת באוגוסט הקרוב .

 

" יש לי חוג למשחק באשדוד מזה חמש שנים וזו לי השנה הראשונה, שאני מדריך חוג במונארט במשחק מול מצלמה המיועד לבני הנוער."-הוא מספר לנו-"אני מלמד משחק מול מצלמה מכיתות ו' ועד י"ב שמחולקים לקבוצות. אני מאמין שכל בנאדם צריך ללמוד משחק כי לא לומדים משחק בשביל להיות שחקן אלא לומדים משחק בשביל להיות בנאדם. מערכת היחסים עם התלמידים מאוד משפחתית: וואצאפ קבוצתי, ערבי גיבוש והמון פאן לצד מקצועיות שיעורי בית - ניתוחי טקסטים, עבודה על דמויות, עבודה על סצנות מוכרות, כתיבת מונולוגים וסצנות ועוד."

על לימודי המשחק מספרת לנו יובל מסטי ,(14) תלמידה העולה לכיתה ט' במקיף ט', " הגעתי במקרה דרך פרסום באינסגראם על אודישנים במונארט, בחנו אותי בכל מיני דרכים: כמו למשל, לעלות על כיסא ולשיר, בתרגיל נוסף התבקשתי לשכנע את הבוחנים מדוע יש להעלות אותי לטיסה שיש בה רק מושב פנוי אחד .הלימודים היו חוויה , הגעתי ללא ביטחון ולירן העניק לי ביטחון ע"י תרגילים ושיחות עד שנפתחתי. בשיעורים אנחנו מבצעים תרגילים המצולמים בוידאו ואז אנו מנתחים את הסצנות , לומדים לנתח דמות ולגלם אותה. אני שואבת רבות מהלימודים וללא ספק העבודה מול דוד לירן המדריך היא חוויה של ממש.

 

במופע הסיום ,שעליו עמלו דוד ותלמידיו במשך זמן רב, האולם היה מלא בבני משפחות וחברים. לבמה עלו ליטל שיפמן, שירה מרציאנו, ליהי זוהר, אלעד חיון, גילי שרביט, עדי אטיאס, יובל מסטי, תאיר צרויה, דניאל מלמד כהן,סתיו טסה וליאור רוט . השחקנים פתחו את המופע בריקוד 'נשמות' העלילה עוסקת באדם שמת וכל הנשמות נכנסות, מנסות להחיות אותו ואז בפלאש בק מתחיל הקהל להבין את סיפורו: על כך שבעבר הוא התאכזר לבת זוג שבחרה לרצוח אותו ועל כל רגשות הכאב שהיו כרוכות בסיפור הקשה.

אחד עשר השחקנים העלו סצנות שונות: חלקם מונולוגים וסצנות מתוך 'החממה', 'הבורר', סצנה באנגלית מתוך הסדרה 'חברים' , מונולוג מתוך 'שאיפות' של ג'וני דפ והמופע המרגש של התלמידים זכה לתגובות חמות מצדו של הקהל האוהד.

 


תמיד חלמתם להיות שחקנים? מרגישים שיש לכם את זה? זה הזמן לעשות את הצעד ולהגיע להבחן באודישן!

מונארט מרכז תרבות שמח לבשר על פתיחת סדנת משחק מול מצלמה לנוער בהנחייתו של השחקן לירן דוד.

האודישנים יערכו בימים ראשון ושני, 5-6.8 בין השעות 14:00-20:00 ,

למידע והרשמה התקשרו למונארט-מרכז תרבות: 08-8545130/1

תמונת אווירה למופע שחקני העתיד של אשדודתמונת אווירה למופע שחקני העתיד של אשדודתמונת אווירה למופע שחקני העתיד של אשדודתמונת אווירה למופע שחקני העתיד של אשדודתמונת אווירה למופע שחקני העתיד של אשדודתמונת אווירה למופע שחקני העתיד של אשדודתמונת אווירה למופע שחקני העתיד של אשדודתמונת אווירה למופע שחקני העתיד של אשדודתמונת אווירה למופע שחקני העתיד של אשדוד