ניווט באתר > דף הבית>

קיצורי דרך בחברה עירונית לתרבות אשדוד

המספרה- מחזמר להיט בהפקה מקורית


12.000 צופים במחזמר מבית היוצר של החברה העירונית לתרבות הפנאי


לסימון בן לולו הספר, הלא הוא השחקן אריק משעלי(אחד מכוכבי הסרה 'שנות השמונים') שתי ידיים שמאליות, אבל מכיוון שהוא היחיד בשכונה, הלקוחות ממשיכים להגיע בלית ברירה ומכאן מתפתחת העלילה לסיפורי הדמויות הצבעוניות המאכלסות את המופע הקומי 'המספרה', שביים קובי מחט והפיק וניהל אמנותית אבי לוי , מנהלה של להקת 'אביבים' והאחראי לשורה ארוכה של הצגות מצליחות: "מכולת קטנה ומדליקה', 'חלומות מתוקים', 'אדוני המאמנת', 'לילה מטורף בספריה', 'מרקו', 'עליבאבא', 'בטי בם', 'העתיד כבר כאן'.

12.000 צופים מאשדוד (ילדים ובני משפחותיהם) התרגשו, שרו וצחקו בקולי קולות במקומות הנכונים בהצגה בכיכובם של אריק משעלי(שנות ה-80)לירן דוד (החממה) מריה דומרק ('האח הגדול')סיוון אטנר (שנות ה-80) ובהשתתפות קבוצת רקדניות מלהקת 'אביבים'.

המחזמר הוצג על במת אולם המופעים של בית 'יד לבנים' במשך שלושים פעמים ואחת מההופעות נערכה בהתנדבות מלאה ע"י השחקנים וצוות ההפקה לטובת ילדים עם צרכים מיוחדים.

 

אבי לוי, שמעבר להפקתה הצגות מפיק ומנהל את פסטיבל המחול הבינלאומי 'אשדודאנס', מוכיח כי אשדוד היא קרקע פורייה לאנשים היוצרים הפקות מקור ומשלבים את חזונה הקהילתי-חברתי של החברה העירונית לתרבות הפנאי המשקיעה באמנות ובאמנים ומאפשר לכל חלקי האוכלוסייה לצרוך תרבות במחיר השווה לכל נפש, אופציה של ממש להצגות הגדולות מחוץ לעיר שעלותן הישירה והעקיפה מגיעה למאות שקלים.

ככה עושים תרבות לקהילה: הפקת מקור-ובגובה העיניים!

תמונת אווירה להמספרה- מחזמר להיט בהפקה מקוריתתמונת אווירה להמספרה- מחזמר להיט בהפקה מקוריתתמונת אווירה להמספרה- מחזמר להיט בהפקה מקוריתתמונת אווירה להמספרה- מחזמר להיט בהפקה מקוריתתמונת אווירה להמספרה- מחזמר להיט בהפקה מקוריתתמונת אווירה להמספרה- מחזמר להיט בהפקה מקורית