ניווט באתר > דף הבית>

קיצורי דרך בחברה עירונית לתרבות אשדוד

חדשות ועדכונים בעיר

ראשת העיר ליום אחד

ביום רביעי, ה-13.3.19 זה קורה- הנוער ינהל את העיר.

 

עמית וקנין, יו"ר מועצת התלמידים והנוער אשדוד תחליף את ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי ותכהן כראש עיריית אשדוד ליום אחד ,יחד איתה למעלה משלושים בני נוער עתידים להחליף בעלי תפקידים נוספים בעיריית אשדוד, בחברות העירוניות ובמוסדות שונים בעיר במסגרת המיזם "יום חילופי השלטון" .

 

ב'יום חילופי שלטון' חברי מועצת התלמידים והנוער העירונית יחליפו ליום אחד את בעלי תפקידי המפתח בעירייה , במוסדות ובחברות העירוניות. חילופי השלטון הינה יוזמה של מועצת התלמידים והנוער העירונית בתחום הנוער, אשר זכתה בברכתו ובהשתתפותו של ראש העיר ושל כשלושים בעלי תפקידים משמעותיים נוספים בעיר. ביום זה  נחשפים נציגי מועצת הנוער "על קצה המזלג" לעשייה במנגנון העירוני ולסדרי הגודל של תפקיד מוביל ברמה העירונית.

 

לדבריה של עמית וקנין, יו"ר מועצת התלמידים והנוער אשדוד, " אנו מקווים שחשיפה הדדית של בעלי התפקידים תביא לשותפות במהלך כל השנה - בה המבוגרים יראו בבני הנוער שותפים לדרך, כל אחד ואחת בתפקידם המשמעותי. מועצת הנוער לוקחת אחריות ומבטיחה שתעשה כל מאמץ על מנת להיות אזרחים מעורבים בקהילה ו"הקול" של בני הנוער בעיר."

 

נציגי הנוער ינצלו את ההזדמנות ויחשפו את פעילותם לבעלי התפקידים יספרו להם על משמעות תפקידם כמייצגי ציבור הנוער בעיר ולמסרים אותם היו רוצים להעביר לציבור האשדודי.                   

אכן, מדובר במיזם אזרחי המעצים את תפקידם של בני נוער כמנהיגים ומלמד ערך משמעותי בתפישת הדמוקרטיה.

 

 

תמונת אווירה לראשת העיר ליום אחדתמונת אווירה לראשת העיר ליום אחדתמונת אווירה לראשת העיר ליום אחד