ניווט באתר > דף הבית>עמק הפרחים

קיצורי דרך בחברה עירונית לתרבות אשדוד

עמק הפרחים

מידע כללי

מנציחים את זכרה של אהובה עוזרי ז"ל

"עמק הפרחים"

דקלון וסגיב כהן במופע משותף: דקלון הוא מאבות הזמר הים תיכוני האותנטי, עם רזומה עשיר של שירים שהפכו לנכסי צאן ברזל בזמר המזרחי.

סגיב כהן הוא מיוצרי ה"דור החדש", שממשיך גם כיום לשמור על המסורת, ערכי השפה, והשאיפה למיזוג תרבויות . בשקט, בלי גימיקים מיותרים, עם הרבה כוונה, מסורת, כשרון, רגש, וטעם טוב....צבר המופע המשותף של דקלון וסגיב כהן תאוצה ממשית בשטח.

במופע "עמק הפרחים" , דקלון וסגיב מנציחים את זכרה של אהובה עוזרי כאות הוקרה והערכה לתרומתה למוזיקה הישראלית ויבצעו חלק מלהיטיה הרבים בעיבודים חדשים .

הרפרטואר מורכב מנכסי צאן ברזל אמתיים של תרבות מוזיקלית ישראלית, כזו החוצה כל גבול לרבות גיל, מין ועדה,...כזו שעומדת במבחן הזמן ואף משתבחת עם השנים. עם שירים חדשים לצד להיטים ישנים המוגשים בלבוש מרענן ועכשווי. , כגון: "אימי אימי" ,"צלצולי פעמונים" , "קול קורא לי" , " עמק הפרחים", "היכן החייל" ועוד...וכמובן להיטים מהרפרטואר של דקלון וסגיב "שירי נהדרת , "אהובת לבבי" , "המורי הזקן" , "שבחי ירושלים" , "מהמרחקים" , "ישקף" ועוד רבים וטובים. וגם חידוש מרענן לנוסטלגיה במיטבה :בהם "כותל המזרח", "חנהל'ה התבלבלה", "גדליה", "שבחי ירושלים", "מהמרחקים", "חכי עוד רגע", "לשיר בקול ערב" ו"תן סימן".


דקלון , מאבות המזון המוכרים והרשמיים של הזמר הים תיכוני המפואר, חלוץ אמתי המהווה אחד מעמודי התווך של תרבות שירה שלמה, ושל הז'אנר הפולקלוריסטי/אתני במיוחד, קולו צלול וחזק, נוכחותו כובשת, ובאמתחתו מסר מעולם תמים יותר, פשוט יותר, עולם בו השיר היה העיקר (ולא המותג המבצע אותו).

בשנת 2015 אמר עליה דקלון , "אהובה עוזרי יקרה לליבי מזה שנים רבות. גדלתי איתה בילדותי בכרם התימנים וביחד פילסנו את דרכנו (כל אחד לחוד) לזמר הישראלי ים תיכוני. תמיד רכשתי לה כבוד גם כאמנית ויוצרת בחסד ששיריה הפכו לקלאסיקות ולנכסי צאן ברזל והן לאישיותה המיוחדת הצנועה והענווה.

במשך השנים הפכנו להיות משפחה כשאחותה נישאה לאחי. אני שמח שיש לי את הזכות לשיר את שיריה ביחד עם סגיב כהן באלבום חדש ולארח אותה בסיבוב ההופעות. מאחל לה בריאות ועוד שנים רבות של עשייה". אהובה עוזרי, שנודעה כאחת היוצרות המשפיעות והנערצות בתעשיית המוזיקה בישראל נפטרה בסוף שנת 2016 לאחר שהתמודדה עם סיבוכים של מחלה קשה .לצידו של דקלון במופע המחווה יופיע כאמור, סגיב כהן - הבולט בקרב דור חדש של יוצרים/מלחינים ישראלים, אומן המקפיד על ערכי השפה, טוהר הביצוע, ואיכות אומנותית, ובכך מסמן עצמו כיורש האמתי (ואולי הבודד) של דור הנפילים שקדם לו. הפקת המופע בחסות המשרד לשוויון חברתי , האגף לתרבות יהודית במשרד החינוך והחברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד.

דקלון וסגיב כהן

24.10 | 20:30 | 30 ש"ח

בית יד לבנים 08-8545833/4

תאריך יום ושעה מיקום עלות כניסה
24/10/2018
ט"ו חשון התשע"ט
רביעי
20:30
בית יד לבנים 30 פרטים בטלפון -6452* של' 2
תאריך 24/10/2018
ט"ו חשון התשע"ט
יום ושעה רביעי
20:30
מיקום בית יד לבנים
מחיר 30
רכישה פרטים בטלפון -6452* של' 2
יומן גוגל יומן אאוטלוק יומן אפל