ניווט באתר > דף הבית>

קיצורי דרך בחברה עירונית לתרבות אשדוד

מידע כללי

חוגי פנאי לילדים מיוחדים.

במרכז קהילתי 'נווה יהונתן' נערך אירוע חשיפה למיזם ובו חוגים המותאמים לילדי גן עם צרכים מיוחדים.

 

באירוע חשיפה לחוגים לילדים עם צרכים מיוחדים מהגיל הרך במרכז קהילתי 'נווה יהונתן' נערכה הפעילות 'חיות וחברים'-שעת סיפור והפעלה לילדים עם צרכים מיוחדים בהדרכתו של אסף יחימוביץ המחנך לאהבת החי והצומח. כמו כן,  נערכה פעילות שילוב אומנויות  בהדרכת אורנה אמסלם ופעילות חוג ספורט אתגרי עם סילבי תורג'מן. מהחברה העירונית לתרבות הפנאי נמסר, "אנו מאמינים כי שילוב אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים נותנת מענה לשעות הפנאי ומאפשרת את תחושת השייכות והחיבור לקהילה. נמשיך לפעול למען ביסוס תחושות השייכות של כל חבר בקהילה על ידי היצע של מסגרות, חוגים ופעילויות קהילתיות. חלקן מיועדות רק לאוכלוסיות המיוחדות וחלקם בשילוב כל הקהילה בעיר."

חגית ענטבי , מ"מ מנהלת המרכז הקהילתי 'נווה יהונתן' בנתה את תכנית הפעילות בשיתופה של נורית טופז, רפרנטית החברה העירונית לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים כדי לתת מענה לצורך של הורים רבים שילדיהם בגיל גן וזקוקים לפעילות פנאי המטיבה עם התפתחותם . בתכנית שלושה חוגי פעילות: חוג שילוב אמנויות בהדרכתה של אורנה אמסלם-בחוג יוצרים עם מגוון חומרים, עובדים על פיתוח מיומנות של מוטוריקה עדינה ועל פיתוח יכולת ריכוז וקשב(החוג ייערך בשעות אחה"צ בימי רביעי) .

חוג 'חיות וחברים' בהדרכתו של אסף יחימוביץ , מאלף כלבים בהכשרתו ואוהב בעלי חיים המחנך לאהבת החי והצומח לטיפוח אקולוגי ושמירה על הסביבה ומקנה כבר בגיל הרך ערכים של אהבת בעלי חיים, אחריות אישית וסובלנות המסייעת בפיתוח ועיצוב אישיות, העצמת הילדה והתמודדות עם פחדים ובפיתוח מיומנויות רגשיות ומיומנויות חברתיות. (החוג ייערך בשעות אחה"צ בימי שני).

חוג לספורט אתגרי בהדרכתה של סילבי תורג'מן-פעילות המלווה באביזרים ומוזיקה לחיזוק הגוף והקואורדינציה, לתחושת ביטחון והתמצאות במרחב(החוג ייערך בשעות אחה"צ בימי רביעי).

מחיר החוגים 70 ש"ח לחודש למידע והרשמה: מרכז קהילתי 'נווה יהונתן', שד' עוזיהו 26, אשדוד. למידע 08-8565350

 

 

תאריך יום ושעה מיקום עלות כניסה
06/11/2019
ח' חשון התש"פ
רביעי
16:00
נווה יונתן ללא תשלום פרטים בטלפון -6452* של' 2
תאריך 06/11/2019
ח' חשון התש"פ
יום ושעה רביעי
16:00
מיקום נווה יונתן
מחיר ללא תשלום
רכישה פרטים בטלפון -6452* של' 2
יומן גוגל יומן אאוטלוק יומן אפל