ניווט באתר > דף הבית>%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20-%20MY%20WAY%20

קיצורי דרך בחברה עירונית לתרבות אשדוד

חדשות ועדכונים בעיר

%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20-%20MY%20WAY%20

מידע כללי

איש התקשורת אוהד צויג - MY WAY

שירה: הזמרת דורית מלכה | נגינה: איציק פרידמן, ארתור ברודסקי . 

כתיבה היא חלק ממך? תמיד חלמת להוציא ספר? רוצה לדעת איך מתחילים? מעניין אותך לשמוע על התהליך? הערב הזה בול בשבילך!

זה הזמן להכיר את אוהד צויק, בן 42, נשוי לאוסנת ואבא של אריאל, אלון ואייל. לאחר עשרים שנים בהן סיפר סיפורים של אחרים, כעיתונאי, דובר, יועץ תקשורת ויוצר תוכן, מספר אוהד סוף סוף סיפור אישי ומוציא לאור את ספר הביכורים שלו. בלי פילטרים, בלי מסכות ובלי לבקש אישור מאף אחד. חוץ מאוסנת.

את אוהד ילוו בנגינה ובשירה הזמרת דורית מלכה ,הגיטריסט איציק פרידמן והקלידן ארתור ברודסקי.

המשורר מאיר ויזלטיר חתן פרס ישראל לספרות והמוזיקאי גיא בוקאטי על שירה ועל העולם בכלל.

צילום: אורי קריספין

שימו לב -על פי הנחיות משרד הבריאות בדיקת תו ירוק באירועים . לא תינתן אפשרות להיכנס ללא הצגת "תו ירוק" בצירוף תעודה מזהה.

 

שימו לב -על פי הנחיות משרד הבריאות בדיקת תו ירוק באירועים . לא תינתן אפשרות להיכנס ללא הצגת "תו ירוק" בצירוף תעודה מזהה.

תאריך יום ושעה מיקום עלות כניסה
02/12/2021
כ"ח כסלו התשפ"ב
חמישי
18:30
בית אריה קלנג 10
לחצו להרשמה ותשלום
תאריך 02/12/2021
כ"ח כסלו התשפ"ב
יום ושעה חמישי
18:30
מיקום בית אריה קלנג
מחיר 10
רכישה
לחצו להרשמה ותשלום
יומן גוגל יומן אאוטלוק יומן אפל