ניווט באתר > דף הבית>%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%202022%20

קיצורי דרך בחברה עירונית לתרבות אשדוד

חדשות ועדכונים בעיר

%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%202022%20

מידע כללי

בית האמנים אשדוד

קול קורא
לתערוכה בחודש יולי 2022
עד קצה המסלול

אוצרת התערוכה: איריס מנדל

בית האמנים של אשדוד בשיתוף פעולה עם אגודת אמני אשדוד שמחים להזמין יוצרים ויוצרות להגיש דימויים לקראת תערוכה קבוצתית שתיפתח בחודש יולי. זו התערוכה השלישית בסדרה שמשלבת בין אמני אשדוד לאמנים מהשדה הארצי.

נראה כי איננו יכולים לדמיין את חיינו ללא אפליקציית הניווט "ווייז" (Waze- שיבוש המילה ways), שפותחה על ידי חברת סטארט-אפ ישראלית ונמכרה לגוגל בשנת 2013. עם התלות בה איבדנו את יכולות הניווט העצמיות הכוללות שימוש במפה, תכנון מקדים, רישום המסלול או שינונו בראש. ווייז מודיעה לנו לאן לפנות, אם יש חפץ חשוד בדרך, משטרה, תאונה ובמיוחד מחשבת לנו מסלול חדש. צירוף המילים המוכר "חישוב מסלול מחדש" עבר בהשאלה מהדרכים הפיזיות לספירה האישית של ניהול חיינו וחיפוש עצמי. רוב החיים מתנהלים במסלול שגרתי וקבוע מראש המבוסס על נורמות, הרגלים, אמונות ובחירות שעשינו. אולם במקרים שונים של מבוי סתום, צמתי הכרעה, או חשיבה מחדש, אנו נדרשים לבדיקת כיוון חדש וניווט פנימי. בדומה לשיר המפורסם "הדרך שלא נבחרה" של המשורר האמריקאי רוברט פרוסט, לעולם לא נדע מה היה טיבה של שהדרך שלא נבחרה ואילו אפשרויות ופיצולים גילמה בתוכה.

לצורך התערוכה נבקש לקבל עבודות שעוסקות ברעיונות של ניווט וחיפוש. היצירות יכולות להתייחס להיבט גאוגרפי של דרך פיזית הכוללת מעברים, מסלולים, נדידה וחציית גבולות. כמו כן הן יכולות להתייחס לחיפוש דרך פנימית וניווט בחיים האישיים. הרהורים על אפשרויות העומדות בפנינו, יעדים עתידיים ונתיבים לשינוי. אפשר להציג נושאים קונקרטייים או דמיוניים, ביוגרפיים-ריאליסטיים או מומצאים. ההצעות יכולות להיות במגוון טכניקות של רישום, ציור, פיסול, צילום, וידיאו.

דרך צלחה ...
ההגשה תעשה דרך המייל arieklangh@gmail.com


ועליה לכלול:
1. קורות חיים
2. תיאור קצר של העבודה / הפרויקט.
3. צילומי עבודות בקבצי JPG בציון פרטי היצירה: שם, שנה, טכניקה, מידות

מועד הגשה אחרון: 1.6.22

אוצרת התערוכה: איריס מנדל
בחירת העבודות שמורה לאוצרת ותעשה על פי שיקול דעתה בלבד

קרדיט לדימוי: הינדה וייס



תאריך יום ושעה מיקום עלות כניסה
01/06/2022
ב' סיון התשפ"ב
רביעי
00:00
ללא תשלום
תאריך 01/06/2022
ב' סיון התשפ"ב
יום ושעה רביעי
00:00
מיקום
מחיר ללא תשלום
רכישה
יומן גוגל יומן אאוטלוק יומן אפל