ניווט באתר > דף הבית>

קיצורי דרך בחברה עירונית לתרבות אשדוד

מידע כללי

החברה העירונית לתרבות ופנאי אשדוד מעודדת נשים לתפוס מקומן בצמרת הניהולית במגזר העסקי, הציבורי והממשלתי החברה מובילה ומסבסדת קורס דירקטוריות הלכה למעשה המיועד לתושבות העיר בלבד

בעידן המודרני, הפך הממשל התאגידי בחברות להכרחי והדירקטורים הם חלק בלתי נפרד ממערך בקרה על ניהולו של התאגיד, תוך שימת דגש על שקיפות ומנגנוני בקרה יעילה. היקף האחריות האישית והחובות המוטלות על דירקטורים ונושאי משרה בחברות, הורחבו במסגרת חקיקה ורגולציה חדשה במגוון תחומים, וחלה עליהם החובה להכיר היטב את הדין והפרקטיקה, את כלל השיקולים הרלוונטיים ולהשתמש במגוון כלים לטובת מילוי תפקידם באופן הטוב ביותר.

במטרה לקדם ולעודד את השתלבותן של נשים בעמדות ניהול וקבלת החלטות בחברות ציבוריות, פרטיות וממשלתיות, החברה העירונית לתרבות ופנאי אשדוד, מעודדת ומעניקה לתושבות העיר את ההזדמנות להשתלב בתפקידי מפתח בצמרת הניהולית, זאת על ידי הובלה וסבסוד של קורס דירקטוריות בהדרכת המי"ל – המרכז הישראלי לניהול. מובילי המהלך הם חברת מועצת העיר עורכת הדין אורית אלמוזלינו-רייז הממונה על השוויון המגדרי, יחד עם מ"מ ראש העיר גבי כנפו, יו"ר החברה העירונית לתרבות ופנאי. מדובר בקורס שעלותו היא 8800 שקלים, תושבות אשדוד יזכו למחיר מיוחד בסך 1450 שקלים בלבד. הקורס ייפתח ב-22 במאי, וייערך בספריה העירונית ע"ש מאירהוף במשך 12 שבועות. מספר המקומות מוגבל. במסגרת התוכנית תיחשפנה המשתתפות לעבודתם של בכירים במשק על מנת ללמוד ולהכיר מקרוב את חשיבות תפקידה של הדירקטורית, בדגש על חשיבות הייצוג הנשי בתפקידים אלו. הקורס נועד להוות התפתחות מקצועית ואישית למשתתפות, על מנת להשפיע וכדי שיהיו עוד, עוד נשים בשולחן מקבלי ההחלטות, תוך שהן רוכשות ידע עדכני וכלים משפטיים, פיננסיים וניהוליים ומלוות באופן אישי על ידי מיטב נשות ואנשי המקצוע בתחומי הניהול. המנהלת האקדמית ומנחת הקורס היא עורכת הדין ענת פליצר סומך, מנהלת אקדמית ומרצה בכירה בקורסי דירקטורים בהמי"ל. מייסדת משרד פילצר-סומך, מומחית בייעוץ לתאגידים, לדירקטורים ולנושאי משרה בארץ ובחו"ל, בדיני תאגידים ודיני ניירות ערך. יו"רית ודירקטורית.

מטרות הקורס:

- מתן כלים מעשיים לדירקטוריות לשם שיפור תהליכי קבלת החלטות בדירקטוריון

- הקניית ידע עדכני הנוגע להיבטים המשפטיים, החשבונאיים והניהוליים בעבודת הדירקטוריון.

- פיתוח מיומנויות פיקוח על תפקוד חברות באמצעות הדמיות של ישיבות דירקטוריון.

- ביסוס הידע והניסיון העסקי באמצעות מפגשי שיח עם בכירים במשק הישראלי

- סקירת חידושים והתפתחויות עדכניות בחקיקה, ברגולציה וביישום עקרונות ממשל תאגידי.

 

ימי שני | בין השעות 17:00-21:00 | במשך 12 מפגשים, סך כולל 60 שעות אקדמיות.

לסילבוס > לחצו כאן

 

*שימו לב -

המחיר המוזל לתושבות אשדוד בלבד בהקלדת ת.ז (ללא 0) בקוד ההטבה   
המחיר לתושבות חוץ הינו 8800 ש"ח 
לפרטים ובירורים :  ashdod@email.smarticket.co.il

 

תאריך יום ושעה מיקום עלות כניסה
22/05/2023
ב' סיון התשפ"ג
שני
17:00
ספרייה עירונית 1450 פרטים בטלפון -6452* של' 2
תאריך 22/05/2023
ב' סיון התשפ"ג
יום ושעה שני
17:00
מיקום ספרייה עירונית
מחיר 1450
רכישה פרטים בטלפון -6452* של' 2
יומן גוגל יומן אאוטלוק יומן אפל