ניווט באתר > דף הבית>פסטיבל סופר ג'אז אשדוד 2023

קיצורי דרך בחברה עירונית לתרבות אשדוד

פסטיבל סופר ג'אז אשדוד 2023

מידע כללי

 

לרכישה מהירה | לחצו כאן

 

הפסטיבל הבינלאומי סופר ג'אז אשדוד 2023

Jazzing with the stars

לאוניד פטשקה מארח את האמנים הבינלאומיים בעולם הג׳אז

18-19 באוקטובר | במשכן לאמנויות הבמה באשדוד

מנהל אמנותי : לאוניד פטשקה

 Для информации на русском языке | нажмите здесь

 

הצטרפו לחגיגה מוזיקלית של צלילים וקולות, על במת הפסטיבל יתנגנו יצירות ג'אז קלאסיות וחדשות, מוזיקה קאמרית, אתנית ורוק.

באי הפסטיבל ייהנו מגווני הג'אז לסוגיו: קלאסי, רוק-ג'אז, בלוז, סול-בלוז, ג'יפסי סווינג ועד לג'אז אקסטרים. הג'אז במיטבו, מוכר וחדיש בו בזמן, פשוט או מתוחכם, ותמיד ייחודי ומפתיע.
הפסטיבל מאפשר לכל חובב מוזיקה ובכלל, למצוא את החיבור האישי שלו לעולם הג'אז, דרך הייחודיות של כל אחד מהאמנים המופיעים, ההשפעות המוזיקליות והשילובים המרתקים של אמני הג'אז על הבמה.

 

בפסטיבל ישתתפו |


"משפחת קרלינג" - להקה משפחתית משבדיה, הכוללת אקרובטים, להטוטנים, ליצנים שהם כולם גם מוזיקאים המנגנים בכלי נגינה שונים ומשונים; ג'ון לי - הבסיסט של החצוצרן האגדי דיזי גילספי, עם החצוצרן ג'יימס גיבס ונגן הטרומבון המועמד לגראמי סטפורד האנטר המועמד לגראמי; גיטריסט ג'אז, מלחין, מעבד ומדריך ג'אז מארה"ב - רון ג'קסון; מתופף הג'אז האמריקאי טומי קמפבל - מורה במכללת ברקלי למוזיקה; סקסופוניסט, מלחין ומעבד - יעקב מיימן; זמרת מניו יורק - סטפני ז'נוט, המבצעת ג'אז ורית'ם אנד בלוז מודרני; פסנתרן, מלחין ומנצח - גיל שוחט; אלה ריד - זמרת, זוכת פרס פסטיבל הג'אז של מונטרה; טילדה רג'ואן – זמרת בעלת קול בהיר וחזק של חמש אוקטבות; אנסמבל פלמנקו ג'אז המנגן מוזיקה ספרדית - Los Emigrantes; הזמר דני שגיא; מתופף הג'אז איגור איגנטוב ונגן הקונטרבס ולרי ליפץ.

לאוניד פטשקה |

פסנתרן ברמה בינלאומית ומנהל אמנותי של הפסטיבל, החל לנגן בפסנתר בגיל 4, ומגיל 14 החל להופיע על הבמה המקצועית ונמנה עם נגני הג`אז הגדולים בבריה"מ. בסגנונו לקח פטשקה את הג'אז לעולמות של מוסיקה אתנית והאלתורים, על בסיס הג'אז המסורתי וביסס את מעמדו כאמן – וירטואוז מבריק. לאורך השנים משלב פטשקה בעבודתו פסנתר קלאסי וחשמלי, סינטיסייזר וכלי הקשה מיוחדים ומופיע כסולן באולמות בכל רחבי העולם. עם עלייתו ארצה (1990) זכה פטשקה ב 17 פרסי ג`אז לאומיים ובעיר מגוריו, אשדוד, בה יזם ועזר להקים את פסטיבל

תאריך יום ושעה מיקום עלות כניסה
18/10/2023
ג' חשון התשפ"ד
רביעי
20:00
המשכן לאמנויות הבמה - אשדוד 70
לחצו להרשמה ותשלום
תאריך 18/10/2023
ג' חשון התשפ"ד
יום ושעה רביעי
20:00
מיקום המשכן לאמנויות הבמה - אשדוד
מחיר 70
רכישה
לחצו להרשמה ותשלום
יומן גוגל יומן אאוטלוק יומן אפל