ניווט באתר > דף הבית>

קיצורי דרך בחברה עירונית לתרבות אשדוד

חדשות ועדכונים בעיר

הרצאות מרתקות והצגות ילדים במחיר לכל נפש!

תרבות לכולם.

הרצאות מרתקות עם אברי גלעד, צבי יחזקאלי ומיכה לימור ושלל מופעי זמר והצגות ילדים בשנתו השנייה של מיזם הפנאי 'התושב במרכז הקהילתי' והכול במחיר קטן השווה לכל נפש.

המיזם 'התושב במרכז הקהילתי' של המרכזים הקהילתיים ממשיך לשנתו השנייה תוך שהוא משנה את האופן של  צריכת הפנאי בקרב תושבי העיר באמצעות סדרת אירועים ומופעים במחיר השווה לכל נפש. במסגרת הפרויקט בכל מרכז קהילתי תופעל תכנית פנאי מגוונת שתכלול: הצגת ילדים מסובסדת פעם בחודש במחיר של 15 ש"ח בלבד הרצאה מסובסדת פעם בחודש וחצי-חודשיים במחיר של 20 ש"ח בלבד ,ערב זמר מסובסד פעם בחודש וחצי-חודשיים במחיר של 20 ש"ח בלבד ובנוסף אחת לחודש יוצע לגמלאי העיר טיול מסובסד (60 ש"ח בלבד) באתרים שונים ברחבי הארץ.    

"תפיסת 'התושב במרכז' שאנו מקדמים בעשור האחרון הובילה להצבת סדרי העדיפויות במגוון תחומים" –אומרים בחברה העירונית לתרבות הפנאי-"המרכזים הקהילתיים מהווים את הלב הפועם של פעילות הפנאי ברובעים השונים ובאמצעותם אנו מנגישים אירועים רבים לתושבים במקום מגוריהם."

 

מדובר במופעים איכותיים ואחידים בכלל המרכזים הקהילתיים וללא שום קשר לחוסן הכלכלי של הרובע והמרכז הקהילתי  ומבחינת הנגישות והמשכיות: האירועים קרובים לביתם של כל תושבי העיר והפרויקט יפעל ברציפות- במהלך כל השנה. 

במהלך החודשים ספטמבר עד דצמבר 2018 ,ייערכו קרוב ל- 100 מופעים שונים ברחבי העיר, המידע המלא מצוי בחוברת מיוחדת שהופצה בכל בתי האב בעיר והכוללת בנוסף את פעילויות המרכזים הקהילתיים על שלל החוגים והפעילויות. מיזם התרבות הקהילתי כולל  הרצאות מעולמות תוכן מגוונים כמו למשל,  אברי גלעד, בעל ניסיון של למעלה מ-30 שנה בהנחיית תכניות טלוויזיה ורדיו ויוצר סרטים תיעודיים וכול זאת תוך כדי התמודדות עם בעיית הפרעת קשב וריכוז המלווה אותו כל חייו מזמין אתכם ללמוד על האתגר מניסיונו ועל ההתמודדות האישית שלו. יואב לימור, מגיש תכנית הבוקר של קשת בערוץ 2 והפרשן הצבאי של 'ישראל היום' בהרצאה על אתגרי הביטחון של ישראל וגם: מאחורי הקלעים של המוסד, השב"כ ועולם הסייבר, ושל הסיפורים שמאחורי החדשות. הרצאה מרתקת של כתב ערוץ 10 צבי יחזקאלי, מזרחן בעל שם, מומחה בעולם הערבי ולארגון דאע"ש ההופך את המזרח התיכון לנגיש, מובן ובעיקר קרוב לכל אחד בנושא "אקטואליה מזרח תיכונית וישראלית". כמו כן, יעלו על כל במות המרכזים הקהילתיים שברחבי העיר הצגות ילדים של קבוצות תיאטרון איכותיות כולל תאטרון אורנה פורת. שלל מופעי זמר מגוונים וסגנונות  שונים כמו חפלת מוזיקה מרוקאית אותנטית עם מייק קרוצ'י (55), נשוי ואב לשלושה ילדים, נולד בקזבלנקה ועלה לישראל לפני כ-21  שנה, כשמאחוריו 11 דורות משפחתיים של מוזיקאים. בגיל 11 כבר ניגן בדרבוקה והתלווה ללהקה של אביו, שמדי פעם לקח אותו ללמוד את רזי המוזיקה האנדלוסית אצל מוזיקאים מקצועיים. בגיל 15 הצטרף קרוצ'י ללהקת "קוברה" והופיע עם חבריה ברחבי מרוקו, בצרפת ובאנגליה, שם נחשף למוזיקה מערבית ולמד לנגן בתופים ובכלים נוספים כמו כינור, פסנתר, באנדיר וטאר.                                                                                              

גם מקומם של היוצרים המקומיים לא נפקד וכך צפוי אסף איינהורן ולהציג את כשרונו במופע משותף עם האמן והיוצר דן ברגר ולהקתו ה"ברגרז". אייל פרץ, הלא הוא 'סולמאן' יופיע וירצה אודות סיפורה המרתק של המוזיקה השחורה. אל תחמיצו. מידע  מלא בחוברת מיוחדת שהופצה בכל בתי האב בעיר והכוללת בנוסף את פעילויות המרכזים הקהילתיים על שלל החוגים. כמו כן , תוכלו למצוא מידע באתר ובדף הפייסבוק של החברה העירונית לתרבות הפנאי.

ללוח האירועים המלא https://goo.gl/HDc6Jb

תמונת אווירה להרצאות מרתקות והצגות ילדים במחיר לכל נפש!           תמונת אווירה להרצאות מרתקות והצגות ילדים במחיר לכל נפש!           תמונת אווירה להרצאות מרתקות והצגות ילדים במחיר לכל נפש!           תמונת אווירה להרצאות מרתקות והצגות ילדים במחיר לכל נפש!           תמונת אווירה להרצאות מרתקות והצגות ילדים במחיר לכל נפש!           תמונת אווירה להרצאות מרתקות והצגות ילדים במחיר לכל נפש!           תמונת אווירה להרצאות מרתקות והצגות ילדים במחיר לכל נפש!