ניווט באתר > דף הבית>

קיצורי דרך בחברה עירונית לתרבות אשדוד

'משלנו'-סדרת מופעים של מוזיקאים מאשדוד

אדיר כוכבי והשורשים, איליה סאנשיין, להקת מוצ''ש, אבי בן עמרם ולהקת 'דור הבלוז', רפאל בן אברהם במופע "כתונת משוגעים" ואסף ביטון בסדרת מופעים על במת 'מונארט'-מרכז תרבות.


בין שלל אירועי התרבות בעיר המאפשרים לכל תושבי העיר היצע נרחב לבילוי פנאי איכותי כדאי להכיר את היוצרים המקומיים: רונן הרוניאן , מוזיקאי אשדודי, מנהל חדר החזרות של 'בטא'- מרכז המוזיקה לנוער ולצעירים בעיר והמפיק המוזיקלי של סדרת המופעים 'משלנו', מנחה חבורות זמר והרכבים צעירים, מפיק מוזיקלי ומנגן על כלים רבים אך בעיקר על גיטרה בס , שותף להרכב 'הגרוב-בנד' עם אייל פרץ , חבר בהרכב 'יוניסון' ,שמופעה שהציג את יצירות אלבום הבכורה פתח את סדרת המופעים מספר לנו, "כחלק מתפישה מערכתית ומתוך הבנה כי יש לעודד יוצרים ויצירה מקומית החברה העירונית מפיקה זו השנה הרביעית סדרת מופעים ,שנועדה לחשוף מוזיקאים והרכבים בפני הקהל הרחב".

כאמור, לאחר מופע ראשון ומוצלח להרכב הרוק המוצלח 'יוניסון', עם הצליל הייחודי במופע בכורה לרגל יציאת האלבום הראשון עם מגיע תורו של אמן וותיק ומוכר יותר: אדיר כוכבי והרכבו .

אדיר כוכבי, הוא מוזיקאי, חצוצרן, מעבד, מלחין ומפיק הפועל כבר למעלה מ 25 שנה. בוגר האקדמיה למוסיקה של אמסטרדם, ניגן עם אמנים והרכבים מובילים באירופה, אמריקה ובישראל. היה שותף לפרויקטים מגוונים בארץ ובעולם (תאטרון, פסטיבלים, סדנאות). המופע ״אדיר כוכבי והשורשים' בעיבודו והפקתו של אדיר כוכבי, מדגים את היות המוזיקה הכלי המשמעותי והעצמתי ביותר לקירוב ואיחוד בין תרבויות שונות, במיוחד בחברה הישראלית המאופיינת ברב- התרבותיות. המופע מפגיש וממזג בין ניחוחות ומקצבים המבטאים את הרקע האישי והמוזיקלי של כל אחד מחבריי ההרכב. העיבודים הקצביים והקומפוזיציות למוזיקה השורשית התימנית והקטעים החדשים שהולחנו על ידי, הפכו את המוזיקה האותנטית למודרנית הצועדת עם הזמן.

'אדיר כוכבי והשורשים', יום רביעי,12.12.18 בשעה 20:30, אולם מופעים מונארט -מרכז תרבות, דרך ארץ 8, אשדוד.

60 ש"ח לכרטיס, למידע והזמנות:08-8545130

שאר מופעי הסדרה הצפויים להיערך אחת לחודש:

איליה סאנשיין, ראפר ומפיק מוזיקלי, בהופעת בכורה!

מופע להקה חשמלי המתעד את הדרך והסיפורים מאחורי השירים. תופים: דן אמסלם, גיטרה: עמית רז, באס: עמית פורז, אבלטון וקלידים: יובל ערד( ביום שני,7.1.19 בשעה 20:30).

 

להקת מוצ''ש בהופעת אנפלאגד ייחודית, חדשה וחד פעמית על טהרת הרוק הישראלי והלועזי של שנות ה80 וה90 בביצועים ועיבודים חדשים שטרם נשמעו. שירה ואקוסטית : שחר אשרת, אקוסטית מובילה: שגיא כנפו, אקוסטית ליווי: אלי מוסקוביץ, בס אקוסטי: דתו שלום, תופים ופרקשיין: יניב בן שבת(יום רביעי, 20.2.19, בשעה 20:30).

 

אבי בן עמרם ולהקת 'דור הבלוז' שינגנו מוזיקה קלסיקות רוק ובלוז משנות השבעים והשמונים כמחווה לאמנים מישראל והעולם. את ההרכב מוביל המוזיקאי והגיטריסט האשדודי הוותיק אבי בן עמרם, שסיפור חייו שלוב בזה של המוזיקה באשדוד. אבי בן עמרם היה חבר בהרכבי מוזיקה וותיקים באשדוד כמו להקת 'האצבעות', ניגן בלהקת 'העוד' המיתולוגית עם רמי דנוך. מוזיקה למד בבית הספר העירוני למוזיקה ששכן בבית הספר 'גאולים' והיה הבסיס להקמתו של הקונסרבטוריון העירוני ובהמשך למד בבית ספר למוזיקה רמון.(ביום רביעי,20.3.19 בשעה 20:30).

 

המופע "כתונת משוגעים" של רפאל בן אברהם –מי שבמשך היום משמש כמנהל מכירות בתחום שוק ההון ועם רדת הכוכבים - הגיטרה משתלטת על המספרים - עם תווים. רפאל עם חיבור שורשי למוזיקת נשמה על כל גווניה מהבלוז אל הסול דרך הפאנקי והסווינג- זמר ויוצר, כתונת משוגעים פרויקט מוזיקלי של שירים מקוריים בו הוא פורס את שיריו מימים רחוקים ועליזים.(ביום רביעי,10.4.19 בשעה 20:30)

 

את הסדרה ינעל מופעו של אסף ביטון, יוצר ומבצע הכותב ומלחין מוזיקה מקורית עם תכנים העוסקים באהבה ובגעגוע, בשמחה על הטוב ובמסע של גילוי אישי(יום שני, 27.5.18, בשעה 20:30).

לפרטי המופעים המלאים - לחצו כאן

תמונת אווירה ל'משלנו'-סדרת מופעים של  מוזיקאים מאשדודתמונת אווירה ל'משלנו'-סדרת מופעים של  מוזיקאים מאשדודתמונת אווירה ל'משלנו'-סדרת מופעים של  מוזיקאים מאשדודתמונת אווירה ל'משלנו'-סדרת מופעים של  מוזיקאים מאשדודתמונת אווירה ל'משלנו'-סדרת מופעים של  מוזיקאים מאשדודתמונת אווירה ל'משלנו'-סדרת מופעים של  מוזיקאים מאשדוד