ניווט באתר > דף הבית>

קיצורי דרך בחברה עירונית לתרבות אשדוד

המשפחה במרכז

את לוגו מרכז קהילתי 'דקל' (רובע ט"ו) מעטר הסלוגן "הכי קרוב לבית " ואת ההוכחה לכך סיפקו צוות העובדים והמדריכים באירוע הממשיך את המסורת הנהוגה בו מזה מספר שנים :הפקת אירוע עם מופעים של ילדי החוגים לכבוד יום המשפחה.

לדבריו של עמירם סביון ,מנהלו של המרכז הקהילתי ,"ההורים ומשפחות הילדים שמשקיעים בכל השנה מזמנם וממרצם זוכים להתרווח במושבים וליהנות ממופע שבו ילדיהם הם הכוכבים הראשיים".

במופע המסכם חצי שנת פעילות בה רכשו הילדים מיומנויות תנועה וריקוד כל חוג על פי תכניו הופיעו חניכי חוג המחול ' אביבים ' לקטנטנים בהדרכתה של דנה לוי ,החניכות הבוגרות של להקת המחול d-dance בהדרכתה של דקלה וקנין והדס ביטלבי,חניכי חוג התעמלות קרקע בהדרכתם של עמנואל שדחן ואבי לוי,חניכי החוג לזומבה בהדרכת דניאל גל ,התעמלות אמנותית בהדרכת אירנה טפלוב ורעות קרסקס ,חניכות חוג הבלט בהדרכת דנה בקרמן וריקודים ספורטיביים בהדרכת אלינה שוסטין.שלל המופעים מבית היוצר של המרכז הקהילתי התוסס זיכה את החניכים ומדריכיהם במחיאות כפיים סוערות .

את הערב הנחתה בחן רב שירן ניסים מורה בבית ספר 'אופק', שהייתה בעצמה בגיל צעיר מדריכה בקייטנות מרכז קהילתי 'דקל'(רובע ט"ו).

לגלריית התמונות המלאה - לחצו כאן

צילומים: פבל טולצינסקי ל-odrey

תמונת אווירה להמשפחה במרכזתמונת אווירה להמשפחה במרכזתמונת אווירה להמשפחה במרכזתמונת אווירה להמשפחה במרכזתמונת אווירה להמשפחה במרכזתמונת אווירה להמשפחה במרכזתמונת אווירה להמשפחה במרכזתמונת אווירה להמשפחה במרכז