ניווט באתר > דף הבית>

קיצורי דרך בחברה עירונית לתרבות אשדוד

חדשות ועדכונים בעיר

"השירים שלנו"-אירוע לקהילה החרדית מציג מגעגועים לידות ועד שמירה על החיים

מרכז קהילתי 'מעלה' לאוכלוסייה החרדית ברובע ז' השיק ביום חמישי האחרון, נר חמישי של חנוכה , אירוע מיוחד ואיכותי לכאלף נשים ונערות מהמגזר החרדי .

"השירים שאהבנו" בהפקת פרלה חריטן - מפיקת על במגזר החרדי.

"השירים שאהבנו" שזר סיפור של געגועים לילדות, לתום, לחמימות משפחתית, לנרות השבת וזמירותיה, בשילוב שירים של פעם לצד שירים חדשים.

האירוע הופק בסטנדרטים גבוהים ביותר: שלוש זמרות חרדיות :יפוש ברכהן, ציפי נייהוז ולאה דרור, בליווי מוזיקלי בהרכב של 5 נגניות עם המנצחת אלישבע אבר, השחקנית יהודית ליזרוביץ שיחקה את תפקיד הבוגרת המתגעגעת לילדותה לצד ילדה קטנה שגילמה את תפקיד הבוגרת בעברה- בילדותה.

המופע לווה בתפאורה מינימליסטית אך אלגנטית ובתפאורת מולטימדיה מרהיבה על מסכי לד ענקיים ונערך בשיתוף קול ברמה, מכבי שרותי בריאות והמטה העירוני לבטיחות בדרכים.

 

המטה העירוני לבטיחות בדרכים בראשותה של גב' אילנית אלימלך והנציג החרדי הרב אלחנן פרידמן השיקו באירוע סרטון חדש "באחריותי" המעביר מסרים של שמירה על כללי זהירות בדרכים והאחריות ההורית על אכיפתה. בסרטון הובא ספורו של א. טייכמן תושב רובע ז' שנחבל קשות אחר תאונת אופניים ללא קסדה וכן הוסרטו סיטואציות מסכנות חיים שצלמו באופן ספונטני ללא בימוי ולצידם מסר נוקב מפי אנשי מקצוע שהעלו את המודעות לבטיחות בדרכים.

כל משתתפת קבלה שי קסדה. הקסדות נרכשו ע"י הרלב"ד ואיחוד הצלה.



קרדיט תמונות:פבל טולצינסקי ל-0drey

תמונת אווירה ל"השירים שלנו"-אירוע לקהילה החרדית מציג מגעגועים לידות ועד שמירה על החייםתמונת אווירה ל"השירים שלנו"-אירוע לקהילה החרדית מציג מגעגועים לידות ועד שמירה על החיים