המענים והקורסים במרכז פותחו ונבחרו מתוך שיקול דעת שלוקח בחשבון שני היבטים מרכזיים: התאמת המאפיינים היחודיים של הילד המחונן והמצטיין למציאות המורכבת והמאתגרת של ימינו, מציאות המזמנת אירועים רבים של אי- וודאות.
המודל הייחודי שפיתחנו במרום מכוון לגשר בין שני היבטים אלה, עושה שימוש בעוגנים של למידה רגשית- חברתית לצד למידה קוגניטיבית ייחודית. המודל מכוון לצייד את התלמידים בכלים איכותיים לחיים. כלים אלו יסייעו בידם לפתח חשיבה יצירתית וגמישה תוך צבירת חוויות של יציבות ושייכות בעולם של אי וודאות.
התפיסה המנחה אותנו הנה תפיסת “האדם השלם” הרואה בתלמיד אדם שלם וייחודי. התפיסה מקדמת למידה המאפשרת מרחב בטוח לתהות ולטעות, להיות סקרן ולהתנסות, לחקור ולגלות ובעיקר להרגיש שייך ומשפיע.