ניווט באתר > דף הבית>

קיצורי דרך בחברה עירונית לתרבות אשדוד

חדשות ועדכונים בעיר

פסטיבל VAV 2022 פסטיבל היפ הופ ישראלי – בינלאומי באשדוד

פסטיבל VAV 2022
פסטיבל היפ הופ ישראלי – בינלאומי באשדוד
שלושה ימים של חגיגת תרבות ההיפ הופ באשדוד
20-22 ספטמבר 2022 , חוף הקשתות, אשדוד
כל האירועים ללא עלות!
הפסטיבל בתמיכת משרד התרבות והספורט.
ובמסגרת 'מרחב יצירה אשדוד' הפועל מטעם עירית אשדוד והחברה העירונית לתרבות. מרחב יצירה גוף יוצר הפועל להנגשת תרבות ואמנות איכותית, תוך קידום אמנים מקומיים במרחב הציבורי.
בפסטיבל שותפים היוצרים המקומיים, היחידה לשכונות וותיקות ומנהלת מרינה רצועת החוף.


בתאריכים 20-22 בספטמבר 2022 יתקיים פסטיבל: VAV היפ הופ ישראלי באשדוד זו הפעם השישית!
גם השנה הפסטיבל ישלב את כל האלמנטים המרכיבים את תרבות ההיפ הופ, במשך שלושה ימים יערכו סדנאות הפתוחות לקהל, בניהן סדנת גרפיטי, ריקוד וראפ.
בנוסף, מדי יום יתקיימו תחרויות שונות מעולמות ההיפ הופ: תחרותי ריקוד של סטודיואים, תחרות ברייקדאנס של טובי הסצנה, תחרות אולסטייל ותחרות ראפ. פלאש מוב המונוי וכמובן מופעים מוזיקאליים של מובילי תרבות ההיפ הופ בניהם מופע של האמן אורי שוחט בהופעה של אלבומו החדש, להקת שאזאמאט במופע מרים ומרקיד, איילו יגיע אלינו עם אלבום בכורה והליט דאנסהול הכי חם של 2021 וכמובן הרכב ההיפ הופ האשדודי מבוא הדודאים מגיע ממנורה ועד אלינו בחוף הקשתות.

ייחודיות פסטיבל VAV היא בקידום תרבות היפ הופ לא מסחרית ואותנטית המעניקה מקום ליצירה לאמנים ומנגישה ערכים של קהילה, אחדות ושוויון במרחב הציבורי. VAV מאגד תחרויות מגוונות המשלבות את האלמנטים של התרבות, כמו: ברייקדאנס, אולסטיילז ראפ, דיג'י וגרפיטי.
כמידי שנה פסטיבל VAV מארח את הסטודיואים למחול ולתנועה באשדוד ומחוצה לה, ומציע להם לקחת חלק פעיל במופע מרהיב של סגנונות ההיפ הופ השונים.
את הפסטיבל מובילים יוצרים אשדודיים מסצנת ההיפ הופ הארצית הפועלים על בסיס קבע והינם חלק אינטגרלי ממגוון פעילויות בתרבות ההיפ הופ בעיר:
אביאור חוטובלי, דיג'י קוש – אחד הדיג׳יים היצירתיים והורסטילים שיצא ממחוזותינו השנה, בעל ידע נרחב בתורת הסקרצ' והפטיפונים. מייצג את ההרכב ״מבוא הדודאים״ עם נסיון בבמות הגדולות ביותר בארץ, בעל ידע וניסיון בהפקת אירועים.
יובל ניאזוב –דודא ראפר, כותב, מלחין, יוצר ומפיק שירים מעל 10 שנים. הקים את הרכב ההיפ הופ "מבוא הדודאים" ויחד הם הופיעו בכל רחבי הארץ. כיום הוא יוצא לדרך עצמאית עם אלבום בכורה שיצא בקרוב.

תכנית הפסטיבל :

יום ג 20.9

16:00 סט דיג'יי אייטק.
17:00 פלאש מוב : ריקוד המוני בשיתוף הסטודיואים והקהל בהובלת ליאור קוגן
שאיפתנו בביצוע פלאש-מוב זה הוא לשתף את כולם – רקדנים מקומיים ולא מקומיים, להקות סטודיו, ילדים ומבוגרים כאחד, ובכך ליצור אחדות – שזהו מסר חשוב עבורנו, ואחד מעקרונותיה הבולטים של תרבות ההיפ הופ.
17:30 תחרות ריקוד לסטודיואים- קיים מספר רב של בתי ספר, סטודיואים בתחום ההיפ הופ בעירנו אשדוד ובסביבתה. אנו מזמינים את כל להקות ההיפ הופ של אשדוד והסביבה לקחת חלק ולהתחרות בפסטיבל.
18:30 גמר קונקשיין- קהילת קונקשיין היא קהילה של אמני ראפ צעירם ברחבי הארץ,בימים אלו מתרחשת תחרות בקבוצה בה אנו מזמינים את האמנים להעלות קטעי ראפ ולהשתתף בתחרות נושאת פרס כספי וחשיפה של האמנים בפסטיבל.
הופעות:
19:00 אורי שוחט - כל אמן היפ הופ משמעותי עבר ברגע מסוים בקריירה שלו אצל אורי שוחט - ועל כן התפשטה בסצנה האמירה אותה הקהל צועק בכל פעם שהוא על הבמה: ״שוחט תודה״, או בקיצור ״שוחטודה״ שנחשב לאגדה מקומית. עכשיו הוא מגיע לתת את השואו שלו עם האלבום החדש של שוחט שכולו שיתופי פעולה עם השמות הכי חמים בעולם ההיפ הופ.
19:40 רוקסטאר סע בזהירות כפרה – מופע מחווה ל'נומי' נועם כהן ז"ל בפסטיבל ההיפ הופ אירוע שלא תוכלו להרשות לעצמם לפספס!
"נומי" היה דמות מוכרת בעיקר בסצנת ההיפ הופ ונהרג בתאונת אופנוע באוקטובר 2021. מאז אין מישהו שלא מכיר או מדבר את האדם שהיה והמוזיקה שיצר והותיר מאחוריו אלבום אחד, "רוקסטאר, כפרה"
במופע המחווה יעלו לבמה אמא ואח שלו, המנהל האישי שלו ועוד אמנים אחרים ויבצעו שירים מאלבומו ולא רק - בערב מרגש ומקפיץ עם המילים שחזו את העתיד בקטע אחר!
20:40 הקרנת הסרט מה נשתנה. תסריט ובימוי: סולומון צ'קול

יום ד 21.9

16:00 סט דיג'יי וויטאו
סדנת גרפיטי בהובלת איתי נבט. הפעלת ציור חווייתית בשימוש בספריי בלבד.
17:00 תחרות אולסטייל. שופטים: דין פרטוש, ביבוי סוואט בתאל (באתו) מלקו
תחרות אולסטיילז - תחרות ריקוד המיועדת לצמדים המורכבים מרקדנים מסגנונות שונים השייכים ל"ריקודי רחוב". כל זוג בשלב הסינונים יעלו מופע ומתוכן יעלו רק 8 זוגות שיבצעו קרבות ריקוד עד הגמר.
הופעות:
19:00 דוד לב ארי - דוד לב ארי אמן האפרוביט שלאחרונה הוציא את אלבום הבכורה שלו ״חוזר אל הבית״ שנרשם כהצלחה ומושמע בתחנות הרדיו השונות. מגיע אלינו להופעה סוחפת בסגנון אפריקאי.
19:45 ביג סאזו אקט - מפיק, ראפר, מוזיקאי ושחקן. שיתף פעולה עם אמנים מובילים ברחבי הסצנה בארץ מגיע אלינו למופע עם אלבומו החדש.
20:30 וויב איש אחד הראפרים המבטיחים בארץ שיתף פעולה עם אמנים רבים מסצינת ההיפ הופ. מגיע עם אלבומו החדש "עליה" שכבר נרשם כהצלחה למופע מרתק
21:00 להקת שאזמאט בהופעה של שאזאמאט, כבר הייתם? ברוכים הבאים למופע שיישב עליכם בול ויגרום לכם להרגיש שאתם במשחק הגמר של המונדיאל כי אין מי שמרים את הקהל באוויר יותר מהם!

יום ה 22.9

16:00 סט דיג'יי ראביט
סדנת ריקוד בהובלת הגר ויצמן- רקדנית ומורה שמתמחה בפריסטייל. בעלת ידע בפופינג, האוס, בלט, מודרני ועוד. השתתפה בתחרויות פריסטייל בגרמניה, יפן, קוריאה וויאטנם.
כיתת אמן בהובלת יובל "דודא" ניאזוב – בפאב ה"זה".- בא להביא אלינו את הקול האשדודי. ניאזוב, ראפר, כותב, מלחין, יוצר ומפיק שירים מעל 10 שנים. הקים את הרכב ההיפ הופ "מבוא הדודאים" ויחד הם הופיעו בכל רחבי הארץ. כיום הוא יוצא לדרך עצמאית עם אלבום בכורה בקרוב.
17:00 תחרות ברייקדאנס - שופטים: ביבוי פוטר, ביבוי רידל וביבוי טריקי.
שלשות ברייקדאנס - תחרות ריקוד ברייקדאנס המיועדת לשלות בלבד הכוללת תצוגת יכולות לסינונים ו-8 שלשות שיבצעו קרבות ריקוד עד שלב הגמר.


הופעות:

19:00 ליעד מאיר מארח את רון חיון - ליעד, זוכה תכנית הטלוויזיה "ביטים" מארח את ילד הפלא של ההיפ הופ הישראלי רון חיון.
19:40 איילו- אחרי שהשתתף בפרויקט 'גולדסטאר', עשה שיתופי פעולה עם אליעד נחום והיה חלק בלהיט הדאנסהול הכי חם של 2021 "יוניון רידים" מגיע להופעה בפסטביל VAV
20:20 מבוא הדודאים - ההרכב האשדודי הכי חם בארץ! יובל - דודא, עידן רז, אלמוג גוזלן ואביאור קוש שורפים כל במה שהם עולים עליה - ממנורה עם פלוטניק ועד אליכם בחוף הקשתות.
21:00 באזי בי - הראפר והיוצר בזי בי אחד מועמדי הטווח בראפ הישראלי לאחר סבב הופעות עם אלבום הבכורה תאטקה . מגיע להרים את המקום עם מופע היפ הופ יוצא דופן

לפרטים נוספים:
פייסבוק: פסטיבל היפ הופ Vav
פייסבוק החברה העירונית ובאתר החברה www.ironit.org.il
טלפון: 08-9238893

תוכניה