ניווט באתר > דף הבית>

קיצורי דרך בחברה העירונית

שאלות ותשובות בנושא משבר הקורונה

 

תושבים יקרים, משפחות יקרות,

 

בהמשך לפניות הרבות שהגיעו אלינו בימים אלו של אי ודאות, ריכזנו עבורכם שאלות ותשובות לידיעתכם ולנוחיותכם.  

חשוב להבהיר כי בהתאם להנחיית ראש העיר עמדת החברה העירונית לתרבות ופנאי באשדוד היא לא לגבות כל תשלום בגין פעילות שנעצרה בעקבות המשבר,
ולכן, חלק מהפעילויות תדחנה למועד אחר ולאלו שלא - יבוצע זיכוי כספי באופן יחסי. לעניין זה, נבקש להבהיר כי בגין תשלומים שכבר יורדים באופן שוטף ומשולמים לחברה,
יינתנו החזרים כספיים באופן יחסי לאחר סיום המשבר.

אין צורך להגיש בקשה להחזר או ביטול בגין ימים אלה, החברה תבצע זאת באופן גורף על כלל הפעילויות במרכזים הקהילתיים ובמוסדות התרבות .

 

חוגים וקורסים

  • אנחנו רשומים לחוגים בחברה העירונית – האם אקבל החזר עבור תקופת הפסקת הפעילות?

יגבו תשלומים עבור השבועיים הראשונים של חודש מרץ. מיותר , להכניס הערה בצהוב ואז את ההמשך     בכל מקרה,  לא ייגבו תשלומים עבור שירותים שלא יתקיימו.  מי ששילם בצ'קים או במזומן או בהוראת קבע בבנק נגבה לו חיוב מלא עבור חודש מרץ, אך קיים זיכוי במערכת עבור מחצית השנייה של חודש מרץ והוא יינתן ללקוח לאחר החזרה לשיגרהלשגרה. מי ששילם בבכ"אבכרטיסאשראי נגבה לו תשלום על מחצית מהחודש.

  • האם עליי לבטל את הרישום לחוגים?

אין צורך לבטל רישום. לא ייגבו תשלומים עבור שירותים שלא יתקיימו.  

  • מתי וכיצד יתבצע החזר התשלומים לנרשמים?

מי שחויב על תשלום מלא לפעילות  על חודש מרץ, יזוכה בתשלום הבא לאחר החזרה לשגרה. במידה וכל הפעילויותי תבטלו, אז ייעשה ללקוחות החזר כספי או זיכוי לנוחיותכם.

  •  אם אני מעוניין לבצע ביטול חוג או פעילות?

עקב משבר הקורונה פעילות החוגים הוקפאה ולכן לא ניתן לבטל את הפעילות או החוג בשלב הזה. 

  • האם אפשר לשמור על קשר עם מדריכי החוגים במרכזים הקהילתיים גם בימים אלו?

אחרי פעילות של חלק ממדריכי החוגים אפשר לעקוב באמצעות הצטרפות לדף הפייסבוק של המרכז הקהילתי , חלק מהמדריכים מבצעים פעילות עם הילדים באמצעות יישומון zoom בכל מקרה בו נדרשת הבהרה אפשר להתקשר למרכז הקהילתי ולברר או לפנות באופן מקוון  באמצעות "צור קשר".  ניתןליצורגםקשרישירעםמדריךהחוג.

צהרונים, מעונות וקייטנת פסח

  • האם נקבל החזר כספי עבור הימים בהם לא התקיימה פעילות הצהרון? 

כן. החיוב בפועל יבוצע רק על פי ימי הפעילות, במידה וכבר נעשתה גבייה על ידי המערכת, סכום היתרה יישאר ביתרת זכות להמשך הפעילות העתידית. ככל שתופסק הפעילות באופן מוחלט, נבצע החזרים כספיים בהתאם.

  • שילמתי בצ'ק דחוי עבור פעילות הצהרון, האם תפדו את הצ'ק? 

בחודש מרץ יגבה תשלום מלוא הצ'ק, אך ייעשה זיכויב מערכת על מחצית השנייה של חודש מרץ

הגביה לחודש אפריל מעוכבת ולא ייגבה תשלום עבור חודש זה. ככל שנחזור לשגרה, ייגבה תשלום עבור חודש אפריל באופן יחסי. (אם לא תהיה כלל פעילות באפריל לא יגבה כלל תשלום)

  • האם תתקיים קייטנת פסח? 

קייטנות פסח מבוטלות באופן גורף.

  • רשמתי את ילדיי לקייטנת פסח – כיצד אני מבטל את הרישום והאם אקבל את כספי בחזרה? 

אין צורך לבצע ביטול, לא נבצע תהליך גבייה בעבור קייטנות פסח.

  • ילדיי רשומים למעונות החברה, האם נחויב תשלום מלא עבור חוד שמרץ?

עבור מרץי גבה תשלום בעבור מחצית ראשונה של החודש. מי ששילם בהוראת קבע לבנק, או בצ'קים, נגבה תשלום מלא, אך קיים זיכוי במערכת עבור כל משתתףו הוא יקוזז מהתשלומים הבאים במידה ותהיה פעילות ואם לא, הוא יוחזר ללקוחות.

מי ששילם בכ"א, נלקח תשלום עבור מחצית מהחודש בלבד.

הצגות, מופעי בידור ותרבות

  • רכשתי כרטיס למופע שבוטל– האם אני זכאי להחזר כספי? 

במידה והמופע הוא כחלק מסדרה אליה אתם מנויים, החברה העירונית פועלת למציאת תאריכים חלופיים עליהם תעודכנו, בכל מקרה זכותכם להחזר כספי או למופע תישמר במערכת. במידה ורכשתם  כרטיס למופע חיצוני, תזוכו באופן אוטומטי בכרטיס האשראי.

  • רכשתי כרטיס למופע במסגרת מיזם 'התושב במרכז הקהילתי' -האם אני זכאי להחזר כספי?

ככל שיתאפשר ובכפוף להוראות משרד הבריאות המרכזים הקהילתיים פועלים למציאת תאריכים חלופיים עליהם תעודכנו לכל אירועי מיזם 'התושב במרכז הקהילתי'(הצגות ילדים, הרצאות ומופעי זמר), ובכל מקרה זכותכם להחזר כספי או למופע תישמר במערכת.                         כמו כן, עבור אירועים שהתקיימו עד סוף חודש 3/2020 בוצעו זיכויים מלאים באשראי.

בכל שאלה נוספת או בכל צורך בהבהרה, מוזמנים לפנות אלינו לדוא"ל elhay@ironit.org.il

 

בתקווה לחזרה מהירה לשגרה,

אורן טואיל,

מנכ"ל החברה העירונית לתרבות ופנאי באשדוד